Utbildningar
Administration
AI
Arbetsmiljö
Bygg & Entreprenad
Coaching
Ekonomi
Föreläsningar
Försäljning
Hållbarhet
HR
IT och Programvara
Juridik
Kommunikation
Kundbemötande
Ledarskap
Logistik & Produktion
MBA
Presentationsteknik
Projektledning
Säkerhet
Stresshantering
Utbildning för utbildare
Vård & Omsorg
Studieform
Geografi
Språk
Utbildningsform
Bemötande i tuffa situationer
Crevi Retorik
3 timmar | Digital | Svenska
Utbildningsform: Öppen
Bli trygg och självsäker i mötet med stress, kritik och krävande attityder! I den här halvdagskursen online får du konkreta verktyg för att bemästra svåra situationer med lugn och professionalism.
Lär dig hantera stressiga ögonblick, avväpna konflikter och stärk din kommunikation – oavsett om det gäller kundtjänst, support eller andra möten med kunder och medborgare.
Kundkommunikation för Kundtjänst och Service Desk
BiTA Service Management AB
2 dagar | Fysisk | Svenska
Stockholm
Utbildningsform: Öppen och företagsanpassad
I varje supportinteraktion utgör dina kommunikationsfärdigheter själva navet. Den här utbildningen vänder sig till dig som arbetar i en supportfunktion och bemöter kunder och som därmed blir företagets ansikte ut. Du som arbetar med att leverera support behöver besitta god kunskap om hur du bäst kommunicerar med dina användare och du kommer att ha stor glädje och nytta av denna kurs.