Studieform

Geografi

Språk

Utbildningsform

Kundbemötande (2)
Bemötande i tuffa situationer

Bemötande i tuffa situationer

Crevi Retorik

3 timmar | Digital | Svenska

Utbildningsform: Öppen


Ta ditt professionella bemötande till världsklass! Ett gott bemötande är avgörande för framgångsrika interaktioner, men vi vet att det inte alltid är enkelt. Är du redo att ta steget och bemästra konsten att hantera även de mest utmanande situationerna med kunder och medborgare?

Denna kurs är skräddarsydd för dig som arbetar inom kundtjänst, försäljning, support eller andra kund- eller medborgarrelationer. Oavsett om du möter dem personligen, i telefonen eller via e-post, är denna kurs framtagen för dig som strävar efter tydligare och tryggare kommunikation.

Genom en kombination av insikter och konkreta verktyg kommer du lära dig att bemöta varje situation med lugn och självsäkerhet. Från att navigera genom stressiga ögonblick till att hantera otrevliga attityder och konflikter, kommer du att utrustas med den kunskap och trygghet som krävs för att lyckas.

Anmäl dig nu och ta det första steget mot ett mer professionellt och framgångsrikt bemötande!

Detta är en DIGITAL ÖPPEN utbildning Livestreamad via zoom. Tillgänglig i hela landet. 

Datum: 18/6

09.00 - 12.00

Kundservice i världsklass – intensivkurs med diplomering

Kundservice i världsklass – intensivkurs med diplomering

Towards

4 timmar | Digital | Svenska

Utbildningsform: Öppen och företagsanpassad


Vill du att dina medarbetare ska leverera kundservice i världsklass? Tidigare kursdeltagare rapporterar större trygghet i kundmötet, förståelse för hur de kan leverera det lilla extra och nya kunskaper som gör att de kan hantera arga och irriterade kunder professionellt. Resultatet? Ökad lönsamhet och gladare personal.

Denna digitala intensivkurs ger kursdeltagarna verktyg och kunskap direkt från erfarna kundserviceutbildare med mångårig erfarenhet från olika roller inom kundservice och kundbemötande, samt diplom när utbildningen är klar.

Eftersom utbildningen är helt webbaserad kan dina medarbetare gå den på distans. Det enda de behöver är en dator, en surfplatta eller en smartphone. Tack vare det smarta upplägget är kursen tidseffektiv och lätt att följa. Tidsåtgång är ungefär fyra timmar, och den motsvarar en hel dags fysisk utbildning.

Om din organisation har flera medarbetare som arbetar med kundservice och kundbemötande, rekommenderar vi att alla deltar i utbildningen, men den går självklart också bra att delta i som enskild medarbetare.